Voor wie?

Zou ik ook bij jouw bedrijf passen?

Je kan toch niet overal succesvol zijn, of wel?

Deze vraag kreeg ik laatst gesteld. Het is makkelijk als je mensen in een hokje kan plaatsen. Ik vind het best lastig te definiëren wat mijn hokje dan is. Ik heb namelijk bij erg veel verschillende bedrijven gewerkt. In erg verschillende branches. En ik durf wel te zeggen dat mijn succes niet heeft afgehangen van het type bedrijf of de specifieke branche. Ongeacht de branche begin je toch echt meestal met een (al dan niet snelle) analyse, stel je prioriteiten, maak je beleid en voer je dat uit. Waarbij de klantbehoeften centraal staan. Vervolgens optimaliseer je het uitgevoerde beleid op basis van je learnings. 

Ik heb tot nu toe ervaring met volgende branches: FMCG, Personal Care, Food, Finance, Durables, Retail en Software. In B2C en B2B. Ik heb producten bedacht, gepromoot en verkocht uiteenlopend van slagroom tot een betaal-app. Ik heb functies gehad als Senior Productmanager, Head of Data, Marketingdirecteur, Communicatie Manager en Brand Marketing Manager. Ik heb bij bedrijven gewerkt met meer dan 100.000 medewerkers en bij bedrijven met 20 medewerkers. Mijn regionale verantwoordelijkheid heeft gelopen van Nederland tot compleet Europa. Kortom, als ik in een hokje moet worden geplaatst, dan is het een vrij groot hok. Is er dan niks waar ik niet voor wil werken? Vooruit, de tabaksindustrie. Dat is bij voorbaat een “nee”. Maar buiten die branche, sta ik voor veel open!

Wil je weten hoe ik de situatie bij jouw bedrijf aan zou pakken?

Ik kom graag vrijblijvend langs om je mijn eerste ideeën te geven.