Wie ben ik?

naast 43 jaar, vader van een tweeling en getrouwd

Dit ben ik.

Ik ben een ervaren professional met ruim 18 jaar strategische marketing-, communicatie- en sales-ervaring, met een specialisatie in online marketing & communicatie.. Ik ben verantwoordelijk geweest voor vele product- en merkintroducties, (her)positioneringsprojecten, innovatieve campagnes en trademarketing trajecten, in verschillende branches als FMCG, finance/fintech en durables. Ik heb dit gedaan voor familiebedrijven, coöperaties, privately owned companies en grote beursgenoteerde corporates, waarbij ik zowel een nationale als internationale verantwoordelijkheid heb gehad.

In mijn carrière heb ik zowel op B2B als op B2C-vlak gewerkt. Ieder bedrijf had zijn eigen uitdagingen. Hierdoor heb ik veel ervaring opgedaan onder andere op het gebied van app-ontwikkeling en appmarketing, campagne-ontwikkeling en -management, het aansturen van teams,  bureauselectie en -aansturing, merkontwikkeling, sales leadership, leadgeneratie, digitale communicatie, creativiteit, growth-hacking, procesoptimalisatie en vele vormen van kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek. Uiteraard was in iedere positie stakeholder management ook een essentieel onderdeel van de werkzaamheden.

Voordat ik in marketing en communicatie ben gaan werken, heb ik vijf jaar ervaring opgedaan als salesmanager met onder andere Ahold en Superunie als klant. Ook als marketing director ben ik altijd zeer sales-minded gebleven. Ik heb leidinggevende marketing- en communicatieposities gehad bij Kneipp, Mondelez, Keter en Payconiq.

Frank van Tussenbroek

Wil je nog meer informatie? Kijk dan op mijn LinkedIn pagina:

Maar in het echt kennis maken is natuurlijk veel leuker!

Ik kom graag vrijblijvend langs om jou en jouw bedrijf te leren kennen.