Wie ben ik?

Ik ben een ervaren, gedreven digital minded senior executive met brede ervaring in strategisch management, marketing, IT, sales en productontwikkeling binnen toonaangevende organisaties. Ik heb veel multidisciplinaire teams geleid.

Bij de meeste van mijn opdrachten kijk ik eerst naar de strategie. Is deze nog helemaal up-to-date? Ik werk altijd vanuit klantbehoeften, en als deze niet volledig duidelijk zijn, voer ik marktonderzoek uit om deze te verduidelijken. Waar nodig vul ik de strategie aan met nieuwe inzichten of herschrijf ik deze, als dat gewenst is. Vanuit deze basis definieer ik de optimale strategie voor development, marketing, sales en andere relevante afdelingen.

Ik heb onder andere ervaring met projectmanagement, B2C- en B2B-marketing, merkontwikkeling, e-commerce, strategische planning, creativiteit, digitale communicatie, IT development, sales, growth-hacking, stakeholder engagement, procesoptimalisatie, datamanagement, cross-functioneel teamleiderschap, innovatie en het benutten van nieuwe kansen. De afgelopen jaren ben ik ook actief bezig geweest met het toepassen van AI in diverse projecten.

De rollen die ik heb vervuld zijn onder andere CEO, managing director, projectleider, CMO, marketingdirecteur, product owner en commercieel directeur. Deze functies heb ik bekleed in branches zoals mobility, finance/fintech, FMCG en de overheid. Ik heb gewerkt in B2C-, B2B- en B2B2C-omgevingen voor familiebedrijven, coöperaties, privately owned companies en grote beursgenoteerde corporates, waarbij ik zowel nationale als internationale verantwoordelijkheden heb gehad, inclusief de eindverantwoordelijkheid over de volledige P&L. Daarnaast heb ik uitgebreide ervaring met publiek/private samenwerkingen, zowel met gemeenten, provincies als ministeries.

Meer weten? Klik op de knop hieronder en neem contact met mij op!